Saturday, November 23, 2013

Produk Ajaib 1001 Kegunaan dengan 1 Botol Basic H Shaklee



Basic H Ruam Lampin
 Klik Untuk Lihat Lebih Jelas

Apa itu Basic H?? Basic H adalah apa yang anda perlukan utuk beribu-ibu pekerjan isi rumah, dimana
  1. Kepekatan yang tinggi – 16 auns membuat sehinnga 48 gelen pmbersihan berkuasa apabila bercampur dengan air.
  2.  Pembersih serbaguna dan berkuasa menghilangkan kotoran, gris dan kotoran dari permukaan mana-mana boleh di basu, di dalam dan keluar. Cairkan mengikut arahan.
  3. Tiada bilas, tiada sis, formula bebas coretan.
  4. Tanpa toksik
  5. Asli
  6. Ganda dua tertumpu
  7. Suffakta biodegradasi


PENCUCI BIASA BAHAYA??
Ya.. Memang betul.. Kebanyakkan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap dalam badan melalui kulit atau pernafasan. Bahan pelarut sintetik pula boleh mengganggu keseimbangan horman. Bahan Pelarut organic seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merangsang hidung. Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang merangsang kulit, mata dan pernafasan. Manakala kepekatan pencuci Super Organik Basic H tidak mengandungi bahan-bahan di atas mahupun berbahaya yang lain.

Keistimewaan Basic H ini :-
  1. Tiada toksik
  2.  Tanpa Gas Beracun
  3.  Tanpa Bahan Kimia
  4. Berbahaya
  5.  Lembut pada tangan
  6. PH seimbang
  7.  Tanpa Klorin

Jadi kita boleh gunakan serbuk pencuci kat rumah kita dengan Basic H ini untuk cuci dapur, meja, tingkap tandas dan lain-lain. Tak kan boleh cuci kotoran je?? Mandian tak boleh guna ke?? Meh nak terangkan juga.. Bukan setakat mencuci kotoran je, dengan Basih H ni macam-macam boleh guna. Kan dh cakap 1001 kegunaan.. ^_^  Contohnya

  •  Menurunkan Suhu Badan, Jika anak-anak kita deman, cuba ambil setitis Basic H Shaklee campurkan dalam bekas mandian. Lepas dah campurkan, bolehlah dimandikan anak tu supaya suhu badan dia turun atau kalau tak nak mandi cuba lekapkan kain basah yang dicelup dengan Campuran Basih H tadi pada dahi, ketiak, celah kangkang serta mana-mana bahagian celah pelipat anak kita.
  • Gatal Badan/ Ruam :- Rendamkan bahagian gatal/ mandikan dengan air yang mengandungi Basic H Shaklee ni. Sesudah tu, biarkan badan atau anggota lain kering seketika. Barulah boleh lap. Ni bagus guna kalau bayi kita mengalami ruam-ruam di badan atau ruamlampin.Jadi ruam tu akan cepat kering & hilang.
  • Lap permukaan yang Berminyak+Mop lantai dlln:- Basic H memang membantu..pas tu kalau dah siap cleaning rendam pulak tangan kita yang kotor & berminyak, Selalu masa dok garaj bontot kuali yang hitam,Masa tu tangan mesti susah nak cuci kan?? So masa ni Basic H memang membantu kotoran akan hilang serta merta.
  • Basuh Pakaian : Rendamkan dengan larutan Basic H bagi mengelakkan pakaian dari cepat pudar, jadi pakaian akan nampak bersih & baru.
  • Melecur atau luka  : Tak kira kanak-kanak atau dewasa. Ambil beberapa titis Basic H buat sebagai mandian atau dilap. Insya Allah lecuran / luka tadi akan cepat kering keesokan harinya.
  • Membasuh Sayur & Buah-buahan : Tahukan anda sayuran & buah-buahan mengandungi racun?? Jadi untuk elakkan kesan sampingan hendaklah di basuh dahulu, Adakah membasuh dengan air sudah mencukupi? Sebenarnya tidak.. kerana ada saki baki lagi bahan kimia yang melekat jadi gunakanlah Basic H ini kerana Basih H Shaklee adalah bersifat tanpa bahan kimia, tanpa pewangi dan selamat digunakan.
  •  Mencuci Botol Susu dan Lampin Anak  : tak perlu dah beli bahan pencuci botol berjenama lain. Sungguh Jimat!!

Lain-lain kegunaan serta panduan/Cara Mengunakan Basic H Klik disini

Basic H


Oppss.. Tunggu dulu.. jangan lepaskan peluang untuk dapatkan Produk ini!!. Setiap Pembelian produk dengan saya anda layak menerima FREE GIFT & SPECIAL HARGA & Pelbagai Promosi.. Tawaran ini hanya dikedai saya sahaja.So rugi anda lepaskan peluang ini..






Hot Product