Thursday, July 11, 2013

Set Penyusuan Shaklee untuk menambahkan air susu


Susu Badan


Penyusuan kepada bayi adalah perkara yang paling gembira yang dilalui oleh para ibu diluar sana. Susui bayi anda sekurang-kurangnya 5 - 6 bulan pertama selepas kelahiran. Adakah kita boleh capai target tu?? Macam-macam isu saya dengar masalah penghasilan susu yang tidak begitu memuaskan, dan kadang-kadang penghasilan susu tiada langsung sejurus kelahiran bayi. Kesian kan bila lihat si kecil menangis bila keperluan susu nye tidak mencukupi...Saya pasti ramai mommies yang rungsing dang mencari jalan untuk menambahkan air susu.

Dengan Set penyusuan dari Shaklee dapat membantu para mommies yang menghadapi saat kekangan  susu ini. Secara tidak langsung, bila badan kita sihat dengan pengambilan Set Penyusuan Shaklee ini.. ia akan memberi kesan yang besar dlm dunia penyusuan sekiranya si ibu memenuhi keperluan dibawah dengan penuh disiplin dan konsisten..

Kejayaan penyusuan adalah bergantung kepada kesihatan ibu. Tapi anda perlu faham konsep asas penyusuan yang sebenar ye..Set penyusuan ini hanya membantu agar badan anda mendapat nutrian yang mencukupi bagi menghasilkan susu ibu. Lebih kerap bayi disusukan atau lebih kerap sesi perahan maka lebih banyak susu dihasilkan.

Kini saya perkenalkan Set Lengkap Penyusuan dari Shaklee...




Tambah Susu

Saya nak share sikit testimoni yang mengguna set ni, banyak yang berjaya tau..
Klik Sini untuk Testimoni




Oppss.. Tunggu dulu.. jangan lepaskan peluang untuk dapatkan Produk ini!!. Setiap Pembelian produk Penyusuan dengan saya anda layak menerima FREE GIFT & SPECIAL HARGA & Pelbagai Promosi.. Tawaran ini hanya dikedai saya sahaja dan mungkin anda tidak dapat ditempat lain.So rugilah anda lepaskan peluang ini..


Set Penyusuan Shaklee




























No comments:

Post a Comment

Hot Product